sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Taulujani näyttelyssä / My paintings in exhibition

 
Tämä "Kevät"- taulu lähtee Hangon Kaupungintalon Gallerian  näyttelystä edelleen Tammisaaren kirjaston näyttelyyn. Olen varannut taulua ystävälle viiskytveelahjaksi ( ei kuitenkaan lue tätä blogia, niin saapahan sittenkin yllätyksen). Hän toi minun viiskymppisille puutarhasta poimitun vuorenkilvenkukan ja lausui mahdottoman hienon englanninkielisen runon minulle. Se vuorenkilvenkukka on tuossa taulussa, joten hän saa sen takaisin tässä muodossa.
This acrylic painting in going from the exhibition in Hanko to exhibition in Tammisaari library. I call the painting "spring" .
  
Minun Fridani-taulu päätyy kotini seinälle väripilkuksi
ja "Poks" muuttaa Björkan kotiin. Hei joo, minä todellakin myin yhden taulun!!!
This colourful "my Frida" is coming back to my home and the lilac painting called "Poks" is sold for Björkka. Yes, I actually sold a painting, so I'm happy for that.

Ei kommentteja: